Le ricette per ogni evento... - Ideato da Antonietta Ronghi -

Cerca nel blog


Questa è una poesia creata da una mia 
cara amica, mi fa piacere condividerla 
con tutti voi........
BUON NATALE  ! 

NATALE

C’aria ‘e festa, ce stà p’e ‘miezo a via!
Quanno vene Natale,
a ggente è in allegria!
Fa spese p’e riale, accatt’e pazzielle,
pe fa felice tutt’e criaturelle!
S’aunisceno ‘e famiglie,
jocano a tumbulella,
cu ‘e nonne ‘e zie e figlie,
sti feste sò chiù belle!
E nasce ‘o bambeniello
,ce vene a purtà a pace
speranno ca stu munno,
nun stesse sempre ‘ncroce!
Cu tutt’e cose brutte, c’’a vita ce po’ dà,
quanno vene Natale,
cercammo ‘e c’è scurdà!
Ogn’anno è na speranza
ca ce tenimmo sempe dint’o core,
cà tutto adda ‘j meglio
‘e chisto ch’è passato,
e sulo cu l’aiuto d’o Signore,
ce l’augurammo po’ l’uno cu nato!
Ma io sta festa,
a veco assaje chiù bella,
e po ringrazio sempe tanto Dio,
pecchè ‘o juorno e Natale,
nascette Anna, a figlia mia!
ROSARIA CERINO

Nessun commento:

Posta un commento

Vi ringrazio tantissimo per essere passati ,se lasciate la vostra traccia con un commento ne sarò felice..!!

Se ti piace la mia cucina, lascia il tuo segno....con un clic...!!

Visualizzazioni totali